czwartek, 3 stycznia 2013

Niedokończone

Czasu mam jak na lekarstwo, masę rzeczy do narysowania (ach, któż by pomyślał, że nawet rysowanie Sherlocka stanie się monotonne...? ), stos głupich danych do zwizualizowania i podobno jakieś kolokwium za pasem, więc oczywiście w większości zajmuję się nie tym czym powinnam. Robię na przykład projekty koszulek...

Projekt istnieje tylko w takiej wersji, ponieważ skaner pozostał w Mordorze.

...albo szkicuję sobie krasnoludy, bo mi się wymyśliła krasnoludzka koszulka.




 

Zdjęcia takie sobie, ale to tylko pierwsze szkice więc nie ma za bardzo szału (coś mi nie pasuje w tym radosnym Kilim i Thorinie, tylko nie wiem co).
   Ale, żeby nie było... troche do szkoły też zrobiłam.

Fragmenty ilustracji do Ceny Neila Gaimana


A jak głosi tytuł wszystko to jest niedokończone. Więc chyba pójdę rysować, tylko jeszcze nie wiem co...

3 komentarze:

  1. Może i szkice wymagają dopracowania ale na pewno już teraz robią duże wrażenie :).
    Mam też pytanko, czego używasz do wykonywania tych ilustracji rysowanych tuszem, zwykłej obsadki ze stalówką czy czegoś innego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od tego są szkice, żeby nie były idealne bo w tedy byłyby gotowym rysunkiem :)
      I tak używam zwykłej obsadki ze stalówką.

      Usuń
  2. nie umiem rysować.


    piękne. Może z tym radosnym Kilim to jest coś nie tak z policzkami. Wszystko mi pasuje ale przy tak szerokim uśmiechu to powinny być chyba takie "poliki" i oczy "zmiażdżone" uśmiechem... tak, ma takie zwykłe oczy. Ale pewnie to już poprawione ;)

    Pozdrawiam, zachwycam się.

    OdpowiedzUsuń