wtorek, 23 października 2012

Sherlockoszulki i nie tylko

Było już tyle Doktora na koszulkach, a przecież nie tylko jego darzę bezgraniczną miłością...

Ta poszła też na othertees, ale jak znam życie coś im znowu nie będzie pasować...


 A ta powstała w zasadzie z inicjatywy mojego taty, który widząc jak rysuję Sherlocka na "I believe day", powiedział, że to nadaje się na koszulkę... no skoro tata uważa, że się nadaje to pewnie ma rację :P

 

No i oczywiście, na prośbę harpijki powstał specjalnie dedykowany dla niej projekt z żarłocznymi kotami :)


P.S. Pracuję też nad hobbickim projektem... no wiecie, żeby było się w czym pokazać na premierze :) Może niedługo będzie... jak ogarnę w miarę uczelnię. I wtedy będzie też drukowanie, więc wszystkich chętnych proszę i jeszcze odrobinkę cierpliwości!

4 komentarze:

  1. OCH!
    Jak cudownie! Dziękuję! Ja chcę! Trzy, dla całej rodziny kotów i harpii!
    [miałam straszny tydzień, nie było mnie specjalnie online; ale jak mogłam żyć 3 dni nie wiedząc o tych projektach - aaaaaaaa]

    OdpowiedzUsuń
  2. A jakbym chciała taką z Sherlockiem i z Doktorem i Donną i basically RUN! to mogłabym zamówić u Ciebie, czy musiałabym iść na jakieś Othertees, których nie trawię, bo mnie orżnęli na kasę? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można u mnie zamawiać i nawet nie długo będę zbierała zamówienia, a wszystkie informacje znajdziesz tutaj - https://www.facebook.com/MajaTShirts(jak już jakieś wrzucę, bo na razie nie ogarniam za bardzo tych stron na fejsie)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń