czwartek, 4 października 2012

Koszulki

No i udało się :) Moje pierwsze wydrukowane koszulki! Nie udałoby się to gdyby nie podchwycił tematu zwierz popkulturalny, któremu ogromnie dziękuję :) Dziękuję też wszystkim, którzy koszulki zamówili i przepraszam za wszelkie problemy i fałszywe alarmy, co do kolorów koszulek (jak się okazało Dziesiąty jednak jest na normalnym niebieskim).
Jeśli Was nie zraziły te wszelakie niedogodności i okres wykonania to polecam się na przyszłość :)

 


A tu dwie koszulki bonusowe (jedną wydrukowałam sobie, a drugą dla mojej kochanej współlokatorki).


 
P.S. Koszulki Basically run!, są o rozmiar większe niż prosiliście, ale to tylko dlatego, że są z innej firmy (JHK), która ma zaniżoną rozmiarówkę (tak naprawdę L z JHK jest takie same jak M ze stadmana, sama sprawdzałam).

21 komentarzy:

  1. A mnie się najbardziej ta brązowa podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta brązowa z Herbatą jest niesamowita! Na moje już się nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna jest ta z doctorem i panną młodą. Doctora Who nie oglądam, ale rysunek baardzo mi przypadł do gustu. Jesli będzie jakieś kolejne zbiorowe zamawianie, to może uda mi się dołączyc, bo teraz się nie udało, eh.
    pozdrawiam, M

    OdpowiedzUsuń
  4. czy juz mogę się na herbacianą zapisać? :))) cudne koszulki ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. @Mistake28 i @goff - już kilka osób pytało o np, tę herbacianą koszulkę... Mam jeszcze kilka pomysłów na projekty, i myślę, że postaram się coś znów drukować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, to ja chcę dwie brązowe, jak będzie zamówienie!

      Usuń
    2. To się cięszę :) Dam znać w odpowiednim czasie :)

      Usuń
    3. Ok to będę obserwować Twoja stronę :)

      Usuń
    4. A tak w ogóle dopiero teraz zauważyłam, ze koszulka z biegnacym doctorem jest też w wersji z Pondami! ooo!

      Usuń
    5. Jest i nawet jedną drukowałam, ale nie zrobiłam jej zdjęcia, bo niewiele się różni od tej z Donną.

      Usuń
    6. Doktor z Donną i herbaciana, aaa... dlaczego jestem taka nieogarnięta i nie widziałam wcześniej? Następnym razem muszę się załapać!

      Usuń
  6. O kurczę, czyli miałabyś możliwość druknięcia tej Pondowej? Jestem w lekkiej rozsypce, bom za granicą i taniej wyszłoby mi zapłacic 7,5 funta, ale jak pojawi się następne zbiorowe zamawianie, to chyba się dołączę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu :) tylko zwróć uwagę, że wysyłka do Wielkiej Brytanii może kosztować z 15-20 zł...

      Usuń
  7. Przyznam, że już zagłosowałam na brązową na othertees;) czekam, aż się tam pojawi, bo jest fantastyczna. A w mojej koszulce z 10 i Donną albo bez przerwy chodzę, albo na nią patrzę;)
    Marta/ Milvanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że prędzej ja ją wydrukuję, bo Doktora i Amy wrzuciłam tam 4 msc temu :P

      Usuń
    2. W związku z tym będę Cię śledzić w inny sposób;)
      Milvanna

      Usuń
  8. Cześć, chciałam zapytać co trzeba zrobić żeby zamówić koszulkę z herbatką? :) Zagłosować na othertees i czekać, czy jest też taka opcja, jak zamówienie koszulki bezpośrednio u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że u mnie to będzie dużo szybciej zrealizowane, chociaż teraz nie mogę powiedzieć kiedy bo mam trochę urwanie głowy na uczelni, ale już dużo osób o nią pyta, więc dam znać jak będę drukować :)

      Usuń
  9. Maju, a gdybyś miała pomysł na jakąs inną koszulkę z Pondami, to też jestem chetna by zobaczyć :) A na koszulkę z 11 i Pondami już zachorowałam, więc trzymam kciuki by urwanie głowy na uczelni się skończyło i by szybko zebrała się duża ekipa chętnych na koszulki :)

    OdpowiedzUsuń