poniedziałek, 19 marca 2012

Sherlock

Powinnam robić coś na uczelnię... jakąś nudną gazetkę, albo grafikę na warsztat, ale ten cudowny serial - Sherlock - skradł mi serce, a wraz z nim wszystkie myśli... wiec skoro nie mogłam wymyślić nic do szkoły zaprojektowałam sobie coś z Sherlockiem. I tak powstały plakaciki do każdego odcinka.

Sezon I

Sezon II




Swoją drogą... każdy kto nie widziała tego serialu MUSI go obejrzeć, bo pomysł przeniesiena Sherlocka do XXI w jest genialny, aktorzy są cudowni, a scenariusz tak napisany, że... no cóż mózg eksploduje :)

7 komentarzy:

  1. Absolutnie super! Zwierz uwielbia minimalistycznie i Sherlockowo! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwierz jest pierwszym komentatorem na tym zagubionym w sieci blogu :) Jeszcze raz dziękuję i cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  2. Znalezione via zwierz:
    Wspaniałe. Przepiękne - minimalistyczne dokładnie tak, jak lubią harpie - jednym słowem plakaty, którymi chętnie obwiesiłabym sobie gabinet i wszystko, co się da.
    Znakomite Study in Pink; przezabawne The Hounds, serce łamiący Fall.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować, dziękować :) nad Reichenbach Fall się zastanawiałam czy nie za bardzo spoileruje, ale w końcu to olałam.

      Usuń
  3. Mam ochotę je sobie wszystkie wydrukować w formacie pocztówkowym. Myślałaś o czymś takim i ich sprzedaży?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O pocztówkach nie myślałam aczkolwiek jak tak o tym piszesz to myślę, ze fajnie by wyszły... tylko nie wiem jak z tą sprzedażą... bo to w końcu serial BBC i jakieś prawa autorskie obowiązują...

      Usuń
    2. Myślę, że za minimalną kwotę nie byłoby problemu. Ludzie sprzedają przypinki przecież.

      Usuń